vineri, 22 iulie 2011

Masinuta...




8 comentarii:

  1. O masina de asta as conduce si eu....caci am carnet de 3 ani si ...nu conduc!!!
    Un tort foarte frumos si-mi place proportia!
    Pupici si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba masina! Asa masina as conduce si eu ;)! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc tuturor!
    Sa aveti un week-end minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, vreau si eu un astfel de tort pentru baietelul meu Ianis pentru cand implineste 3 anisori, pentru ca e innebunit dupa masini si tractoare. Marinela trebuie sa fac comanda la tine din timp sau cu cateva zile inainte?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ramona, ar fi bine sa stiu din timp ce anume vrei ca sa comand materiale...eu cam am tot timpul, dar...na...nu se stie...Si apoi, e bine sa imi pot 'aranja' si programul...Si inca ceva: o sa-mi trebuiasca o masina de model...pt.proportii...ca e cu masuratori! :))

    RăspundețiȘtergere