duminică, 29 ianuarie 2012

Tort 'Mickey Mouse'


26 de comentarii:

  1. vai cei frumos Mickey imi place mult, te felicit draga.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragalas e si pasta putin marmorata a iesit super pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, foarte frumos! Imi place muuult! Reusit degradeul de la cifra si stelute! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Am primit salutarile, multumim!
      V-am vizitat si l-am vazut pe Mickey al vostru...:)...Super! :)

      Ștergere
  5. Foarte frumos draga Marinela!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ! Imi place foarte mult cum ti-a iesit personajul .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult, sandrina.sanda!

      Ștergere
  7. Superb , un premiu, asteapta sa fie revendicat! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc foarte mult, Adela, si pentru premiu, si pentru ca esti prietena mea ...de blog! :)

      Ștergere
  8. Ce dragalas este!!!La mine te asteapta un nou premiu!!!Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata perfect. Chiar nu e nimic de carcotit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, Doamne!!! :)) Din cand in cand, imi mai dai cate o gura de oxigen!...:))

      Ștergere
  10. Din cand in cand scoti niste torturi perfecte ... Daca ar fi sa cumpar un tort pentru barbatu'meu, pe asta l-as lua !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe asta il pun deoparte...pentru tine...sa-l oferi...:)

      Ștergere