vineri, 27 decembrie 2013

Floare fantezista 2

Floare si vaza din isomalt, modelate manual.

5 comentarii:

  1. Sunt impresionata ! Arata fabulos.
    Asta nu mai este imitatie, ci creatie si chiar te pricepi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Tzipi!
      Tu stii cat de importanta este parerea ta pentru mine! :)
      Iti doresc un an nou cu mult bine si cu multe lucruri si intamplari frumoase, cu oameni buni si dragi alaturi!

      Ștergere
  2. Multumesc de urari, Marinela, toate bune si tie ! Raman pe aici, ori de cate ori ai nevoie de parerea mea ...

    RăspundețiȘtergere
  3. mai stii ca tu mi-ai trimis un email cu raspunsul ce este isomaltul si vad ca ai progresat mult este chear profesional ce ai facut tu aici si daca ai si arata cum ai facut m-as bucura mult felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mia draga, multumesc...ma bucur ca iti place...Deocamdata, nu pot arata cum fac pentru ca nu am facut poze pe parcurs...uneori chiar imi propun sa mai fotografiez si cativa pasi intermediari, dar, de cele mai multe ori, ma cam 'fura' lucrul si, la final, constat ca din nou am uitat sa fotografiez...Poate data urmatoare voi fi mai atenta la aspectul asta...

      Ștergere