luni, 12 septembrie 2011

Bobocei si mamarute





10 comentarii:

  1. Mamarutele au capul cel negru prea alungit : arata de parca au fost decapitate.
    Ratele sunt oarecum ok : arata mai mult a jucarii pentru bebelusi, decat a rate. Cred ca se poate gasi un model de jucarii / desen animat de rate mai aratoase.
    De data asta decoratiile nu sunt prea incarcate : e proportia corecta.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos,original realizate,eu cred ca fiecare dam o nota de personalitate figurinelor,tu le-ai facut simpatice,dragalase si ratustele si mamarutele,succes ,o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos si foarte dragute mamarutele si ratustele, super torturi! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. @AdinA's Cakes, Tzipi, retete- ina:
    Mai intai de toate, tuturor va multumesc pentru vizita si pentru 'semnalul' dat...:)
    Tzipi, 'criticul meu nemilos', pe care am rugat-o sa imi dea feedback-ul ei si careia ii multumesc, are dreptate, si sotul meu a observat capul mamarutelor...era cam tarziu ca sa corectez...Sub pasta de zahar e o compozitie din piscoturi si crema ganache, din care am modelat figurinele. Le-am imbracat apoi in ciocolata ca sa le rigidizez si sa le pot manevra mai departe...:) Nu mai puteam face mare lucru...
    Pentru rate, alegerea nu a fost doar a mea...Desenul care trebuia sa-mi serveasca drept model mi-a fost 'livrat'...ceea ce nu inseamna neaparat ca as fi facut o alegere mult mai buna...:))
    Va doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Adela!
    Eu exersez cu drag si sper ca urmatoarele si urmatoarele incercari sa fie un pic mai bune decat cele de dinaintea lor!
    Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Au aratat foarte bine. "Boboceii" și mamarutele" de clasa I au fost foarte incantati.
    Bravo... a iesit ce trebuia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc, Anonim!
    Daca destinatarii torturilor au fost incantati, e ok.
    E clar ca niciodata nu voi lucra fara greseli, dar, dincolo de toate stangaciile si nestiinta mea, am pus si voi pune in torturile mele si un pic de suflet...si straduinta de a invata din mers...:)
    O zi minunata si succes 'boboceilor' si 'mamarutelor' voastre! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oricate critici ai primi sa stii ca mie imi plac foarte mult si nu m-as incumeta sa-ti "pap" boboceii si buburuzele pentru ca mi-e mila de ei!Eu totusi cred ca scopul a fost atins iar destinatarii foarte multumiti (eu una as fi!)Pentru mine sunt absolut superbe si cred ca felicitarile mele sunt de prisos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ramona, multumesc!
    Criticile justificate nu ma supara si nici nu ma demotiveaza. Tzipi mi-a facut niste observatii foarte pertinente la Tortul cu hibiscus...avea foarte multa dreptate si am rugat-o sa ma tina 'sub lupa' ei. Eu chiar imi doresc sa imi perfectionez tehnicile de lucru din mers...lucrand...revenind asupra greselilor...corectand...Daca nu e nimeni care sa te atentioneze, ai mai putine sanse sa evoluezi...
    Inca o data, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere