miercuri, 21 septembrie 2011

Un castel roz pentru Francesca-Maria...



10 comentarii:

  1. Un adevarat castel, superbb, felicitari! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Adela!
    O zi buna! Te pup si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos: un castel pentru o minunata printesa! Felicitari constructorului si arhitectului!

    RăspundețiȘtergere
  4. Constructorul si arhitectul iti multumesc, Ramona! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ar tenta si pe mine un castel,cand am o comanda pt o printesa mica si-mi da mana libera,vreau neaparat sa fac unul,am sa ma inspir de ka tine,tare fainut arata

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine, Doinitza!
    Daca iti place, nu pot decat sa ma bucur! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Castelul arata foarte- foarte bine : n-am nimic de obiectat. Si am remarcat armonia de culori : nu-i nimic strident , si asta ii da distinctie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Tzipi!
    Asteptam comentariul tau...:)

    RăspundețiȘtergere