joi, 5 mai 2016

TUTORIAL: TRANDAFIR DIN BOMBOANE SUGUS





In urma cu vreo cinci ani, cand nu aveam nicio preocupare legata de modelaj si nici nu-mi imaginam ca as putea vreodata sa o iau in directia aceasta, am vazut un filmulet in care cineva modela un trandafir din pasta de zahar. Cum eu nu aveam nicio idee despre pasta de zahar, dar filmuletul ma intriga si ma provoca, mi-a venit ideea sa incerc sa fac si eu un trandafir folosind bomboane gumate Sugus. Trei "trandafiri" mici am facut! Eram foarte incantata, desi acum ma amuz cand vad pozele. Si pentru ca deja au trecut ani de atunci, pentru ca, intre timp, am aflat foarte multe lucruri despre modelaj, despre florile modelate, in mod special, am zis ca poate ar fi util sa reiau experienta cu trandafirul modelat din bomboane Sugus.
   Asadar, am facut un tutorial pentru incepatori, un filmulet despre cum poti face o floare fara sa ai nimic special in casa, nici materiale, nici ustensile. Sper sa va fie de folos si m-as bucura sa vad cat mai multe flori de incepatori, facute cu ajutorul tutorialului nostru.
   Mai jos gasiti link-ul spre tutorial. Vrem sa fie primul dintr-o serie de tutoriale pe care sa vi le oferim in viitor. Daca vi se pare util, puteti sa va abonati la canalul nostru pe You Tube si, in felul acesta, veti fi la curent cu toate noutatile.

https://www.youtube.com/watch?v=IVSW2fIXzbs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu